Το dobby είναι ένα εξειδικευμένο πληροφοριακό σύστημα σχεδιασμένο για ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης και νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν την αποτελεσματική διαχείριση των επιχειρήσεών τους. Ανάμεσα στις υπηρεσίες που προσφέρει περιλαμβάνονται η διαχείριση τραπεζιών, παραγγελιών, ταμείου, αποθήκης προϊόντων και πελατών, καθώς και φορολογικές υπηρεσίες όπως η διασύνδεση με την ΑΑΔΕ και η αυτόματη έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων.
Το dobby εξυπηρετεί επιχειρήσεις εστίασης κάθε μεγέθους, από μικρά καταστήματα έως μεγάλες αλυσίδες, με στόχο να κάνει κάθε επιχείρηση πιο αποτελεσματική και προσαρμοσμένη στις σύγχρονες απαιτήσεις. Στόχος είναι κάθε παραγγελία να είναι παραγγελία dobby.
Δεν απαιτείται συγκεκριμένος εξοπλισμός εκτός από σύνδεση στο internet κατά την εγκατάσταση.
Το dobby προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές χωρίς κρυφές χρεώσεις, εύκολη χρήση και υποστήριξη 24/7, εξασφαλίζοντας την καλύτερη εμπειρία χρήσης.
Ναι, μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες σας τις παραγγελίες σας από το ιστορικό παραγγελιών στο dobby.
Το dobby παρέχει δυνατότητες όπως διαχείριση στοιχείων και αποθήκης προϊόντων ανα πάσα στιγμή (όνομα, περιγραφή, υλικά, τιμή, ΦΠΑ), στατιστικά πωλήσεων και αυτόματη ενημέρωση για την κατάσταση αποθήκης (απόθεμα).
Ναι, το dobby συνδέεται με τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών online delivery όπως η Wolt και η efood.
Το κόστος ξεκινάει από 16,66€/μήνα για το βασικό πακέτο υπηρεσιών, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή κράτηση ποσοστού από κάθε παραγγελία.
Ναι, το dobby επιτρέπει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταλόγου και την παραγγελία μέσω QR code.
Για την έκδοση νομίμων παραστατικών, το dobby παρέχει τη λύση με διασύνδεση σε Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, εξασφαλίζοντας την αυτόματη έκδοση νόμιμων παραστατικών - αποδείξεων ή τιμολογίων.
Ναι, μπορεί να γίνει διασύνδεση με όλα τα τμήματα/πόστα του καταστήματος χωρίς επιπλέον χρεώσεις.