FAQs

Faqs

Εσύ ρωτάς. Εμείς απαντάμε.

Τι είναι το dobby και από ποιες υπηρεσίες/εργαλεία αποτελείται;

Το dobby είναι ένα εξειδικευμένο πληροφοριακό σύστημα σχεδιασμένο για ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης και νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν την αποτελεσματική διαχείριση των επιχειρήσεών τους. Ανάμεσα στις υπηρεσίες που προσφέρει περιλαμβάνονται η διαχείριση τραπεζιών, παραγγελιών, ταμείου, αποθήκης προϊόντων και πελατών, καθώς και φορολογικές υπηρεσίες όπως η διασύνδεση με την ΑΑΔΕ και η αυτόματη έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων.

Τι είδους και μεγέθους επιχειρήσεις εξυπηρετεί το dobby;

Το dobby εξυπηρετεί επιχειρήσεις εστίασης κάθε μεγέθους, από μικρά καταστήματα έως μεγάλες αλυσίδες, με στόχο να κάνει κάθε επιχείρηση πιο αποτελεσματική και προσαρμοσμένη στις σύγχρονες απαιτήσεις. Στόχος είναι κάθε παραγγελία να είναι παραγγελία dobby.

Τι εξοπλισμός απαιτείται από την επιχείρηση για την εγκατάσταση του dobby;

Δεν απαιτείται συγκεκριμένος εξοπλισμός εκτός από σύνδεση στο internet κατά την εγκατάσταση.

Πώς συγκρίνεται το dobby με άλλους παρόχους λογισμικού;

Το dobby προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές χωρίς κρυφές χρεώσεις, εύκολη χρήση και υποστήριξη 24/7, εξασφαλίζοντας την καλύτερη εμπειρία χρήσης.

Μπορώ να παρακολουθήσω που βρίσκεται η παραγγελία delivery, αφότου έχει φύγει από το κατάστημά μου;

Ναι, μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες σας τις παραγγελίες σας από το ιστορικό παραγγελιών στο dobby.

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω το dobby στην αποθήκη προϊόντων μου;

Το dobby παρέχει δυνατότητες όπως διαχείριση στοιχείων και αποθήκης προϊόντων ανα πάσα στιγμή (όνομα, περιγραφή, υλικά, τιμή, ΦΠΑ), στατιστικά πωλήσεων και αυτόματη ενημέρωση για την κατάσταση αποθήκης (απόθεμα).

Υπάρχει σύνδεση με παρόχους υπηρεσιών online delivery;

Ναι, το dobby συνδέεται με τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών online delivery όπως η Wolt και η efood.

Πόσο κοστίζει η υπηρεσία; Υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή κράτηση ποσοστού από κάθε παραγγελία;

Το κόστος ξεκινάει από 16,66€/μήνα για το βασικό πακέτο υπηρεσιών, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή κράτηση ποσοστού από κάθε παραγγελία.

Το dobby παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακού καταλόγου;

Ναι, το dobby επιτρέπει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταλόγου και την παραγγελία μέσω QR code.

Πώς πραγματοποιείται η έκδοση νομίμων παραστατικών/αποδείξεων;

Για την έκδοση νομίμων παραστατικών, το dobby παρέχει τη λύση με διασύνδεση σε Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, εξασφαλίζοντας την αυτόματη έκδοση νόμιμων παραστατικών - αποδείξεων ή τιμολογίων.

Μπορεί να γίνει διασύνδεση με την κουζίνα, μπαρ, ταμείο κλπ;

Ναι, μπορεί να γίνει διασύνδεση με όλα τα τμήματα/πόστα του καταστήματος χωρίς επιπλέον χρεώσεις.